2067, 20, 2223, 
گفتگوی اختصاصی رادیوسهام با مدیرعامل خاهن درخصوص برنامه همکاری با سیتروئنReviewed by سایت رادیوسهام on Feb 25Rating: 5.0گفتگوی اختصاصی رادیوسهام با مدیرعامل خاهن درخصوص برنامه همکاری با سیتروئنگفتگوی اختصاصی رادیوسهام با مدیرعامل خاهن درخصوص برنامه همکاری با سیتروئن
خیلی بدبدمعمولیخوبعالی (No Ratings Yet)
Loading...

گفتگوی اختصاصی رادیوسهام با مدیرعامل خاهن درخصوص برنامه همکاری با سیتروئنشرکت آهنگری تراکتورسازی ایران از جمله شرکت های تولید کننده قطعه بوده که نوسانات زیادی را در قیمت خود در بازار نشان داده است. چندی پیش شاهد حضور شرکت پژو سیتروئن در این مجموعه بودیم و شایعاتی مبنی بر انعقاد قرارداد با این شرکت در بازار پیچید. شرکت هر ساله طی برنامه های خود مقداری از زیان انباشته خود را پوشش می دهد و گویا تا پایان سال ۹۵ این زیان انباشته به صفر خواهد رسید و وظیفه جدی شرکت از این پس آغاز خواهد شد. شرکت توانسته مصوبه افزایش سرمایه از محل آورده نقدی و مطالبات را نیز از مجمع عمومی فوق العاده بگیرد. برنامه های تولیدی شرکت نیز دنبال می شود. ای پی اس این شرکت در سال ۹۶ حدود  ۱۰۰ درصد تعدیل مثبت و رشد نسبت به سال گذشته را نشان داده است. رادیوسهام با جلال حیرت انگیز مدیرعامل شرکت در خصوص برنامه ها و شایعات بازار گفتگو کرده است.

۱- جریان بازدید شرکت پژو سیتروئن از شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران به کجا رسید؟ آیا این بازدید به نتیجه ای رسید؟

اطلاعات مجازی خبر از ورود مسئولین شرکت پژو سیتروئن به شرکت را داشت، بازدید پژو سیتروئن از شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران صورت گرفته است. اما این بازدید ها فقط در حد ارزیابی از پروژه ها و خطوط شرکت بوده و هیچ قراردادی اتفاق نیافتاده و منعقد نشده، این موضوعات فقط در حد مطالعه و تبادل اطلاعات بوده است. هر گونه خبری مبنی بر انعقاد قرارداد یا حضور در سهامداری این مجموعه شایعه بوده و صحت ندارد. هیچ اطلاعاتی از شرکت مخفی نیست و همه چیز بر روی سامانه کدال منتشر می شود. سهامداران براساس شایعات خرید و فروش نکنند چرا که منجر به نوسانات زیاد و بی منطق در قیمت سهم می شود. مطمئنا هر گونه خبر قطعی در خصوص برنامه های شرکت در اسرع وقت و از طریق سامانه های رسمی به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

حتما بخوانید :  پیش بینی تولید ۶۴ درصد محصولات ایرالکو در بخش احیای جدید

۲- قرارداد تبادل میل لنگ به کجا رسید؟

شرکت در تلاش است تا این قرارداد را نیز قطعی کند اما هنوز هیچ اتفاقی در این خصوص نیافتاده و این موضوع نیز به محض قطعی شدن به اطلاع سهامداران و فعالین بازار خواهد رسید. مکاتبات در این خصوص شده اما همانطور که گفته شد به محض به نتیجه رسیدن به اطلاع خواهد رسید و شفافیت مورد نظر اعلام خواهد شد.

۳- آیا شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران توانایی تولید قطعات جدید متناسب با نیاز روز مشتریان دارد؟

شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران تولید کننده قطعات فورج است. هر قطعه دیگری نیز قابل طراحی است و شرکت آهنگری توانایی ساخت قطعات جدید با اطلاعات پیچیده را دارد. کافی است نوع قطعه مورد نظر اعلام شود شرکت طراحی می کند. ما تکنولوژی ساخت قالب ها را داریم. از این نظر مجموعه آهنگری نگرانی ای وجود ندارد و هر گونه محصول جدید خودرویی تولید شود را می تواند تامین قطعات کند. یا حتی تولید قطعات نماید.

۴- با تولید قطعات جدید قطعات قدیمی از ساخت خارج می شوند؟

هر شرکتی بخواهد تولید جدید بکند باید قطعه جدید وارد کند. این وارد کردن به معنای کنار گذاشتن قطعات قبلی نیست. سیستم های مدیریتی نشان داده هر گونه حذفی که صورت می گیرد مربوط ب قطعات سنگین است. قطعات ما معمولا قطعات فورج و ریخته و متال هستند.

حتما بخوانید :  نتیجه مزایده دیروز بیمه‌های البرز و اتکایی امین چه شد

۵- برنامه ورود ماشین آلات جدید در شرکت وجود دارد؟آیا خطوط تولیدی با با ماشین الات جدید کار می کنند؟

شرکت آهنگری تراکتورسازی ایران ماشین آلات جدید وارد کرده و این روند ادامه خواهد داشت. از یک یا دو دستگاه جدید بهره برداری شده. دستگاه های جدید نیز به مرور به خطوط تولید اضافه خواهد شد. نصب و راه اندازی نیز صورت خواهد گرفت. این دستگاه ها معمولا از کشورهایی همچون آلمان و ترکیه وارد شده اند. اما راه اندازی و نصب دستگاه های جدید به مرور و در جهت تولید محصولات صورت خواهد گرفت.

۶- بودجه پیش بینی سال آتی به نظر محتاطانه است، آیا این مسئله را تایید می کنید؟

وضعیت صنعت قطعه سازان به گونه ای است که نمی توان خیلی قطعی در مورد برنامه ها سخن گفت اما ما باید بودجه پیش بینی شده را محتاطانه ببندیم. خوشبینی زیاد منجر خواهد شد تا ما نتوانیم به قول خود به سهامدارانمان عمل کنیم. استراتژی تمامی شرکت ها چیزی جز این نیست. امیدواریم تا شرایط بهتر و بهتر شود.

۷- زیان انباشته شرکت پوشش داده خواهد شد؟

این شرکت زیان انباشته ای از پدران گذشته داشته که سال به سال بر روی دوش این شرکت سنگینی می کرد با تلاش های مسئولین این مجموعه هر ساله بخشی از زیان انباشته حذف می شد. در ابتدا این شرکت حدود ۶۰ میلیارد تومان زیان انباشته داشته که با تلاش های زیاد تا به الان به ۱۵ میلیارد ریال رسیده است. امیدواریم و در تلاشیم تا این زیان نیز تا پایان سال ۹۵ به صفر برسد و شرکت وارد مرحله سود انباشته بشود.

خبر انتخاب شده برای شما

جلسه تولید مجتمع مس سرچشمه با هدف بررسی تولید این مجتمع در سه‌ماهه نخست سال جاری صبح امروز در مجتمع مس سرچشمه برگزار شد.
همچنین می توانید فایلهای دوره آموزشی "موفقیت در بازار بورس" را با کلیک بر اینجا از تلگرام دانلود کنید.